» En kväll i mother of dragons skor «

Jag uppmanar ingen att ge ut sina kontouppgifter då det är emot SSOs regler, jag känner Sture och har träffat henne irl och litar på henne helt enkelt och därför får hon tillgång till mitt konto och jag till hennes. Igår busade vi litegrann, hon fick provrida min nya häst och jag fick leva livet som mother of dragons och kasta ostbollar på folk hihi poff poff poff.. De låter ju typ så när man kastar ostbollar? Det är svårt att vara sture, man får inte vara för glad men heller inte för arg eller elak. Jag klarade det inte så jätte bra och fick skäll.. Har lite svårt för ett mellanting, antingen är man världens gladaste och trevligaste eller en häxa. När jag började kasta ostbollar på Phoebe från WE och försöka putta ner henne i vattnet var jag för elak och när jag skrev hjärtan o glada gubbar till folk var jag alldeles för snäll, det är inte lätt det här.. Jag tänkte göra hela klubben till klubbledare ett tag men då hade hon säkert kickat mig heh...
 
 
 
 
 
Sture har otrolig bacillskräck, eller ja igår hade hon det iaf..
 

 
 
Här kastas det ostbollar, om man blir utsatt för en ostbolls attack äre bara att öppna munnen.
Drakmat är ju gott? Det är en ära att få det kastat på sig.
 

 
 
Sture hotade att sälja Kingen för att jag inte kunde bete mig mot Phoebe, då hotade jag med att upplösa klubben och berättade hur man tar hand om Kingen. Undra om Sture lyssnade på mina order, tror ni det?
Det tror inte jag så jag måste in och ta hand om honom ordentligt idag.
 




Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback