» Kossi kossi kossi kossi MU «

 
 
Den här kossan köpte jag enbart av en anledning, den skulle vara en ko på ett event under western veckan. Sture tjatade i evigheter på att jag behövde den så jag gav med mig på ett villkor, hon skulle levla den. Sagt och gjort den stod helt full levlad och redo för western veckan när ja kom hem. Helt fantastiskt haha! 
 
 
Vi hade nämligen en lektion i torsdags där jag och Sture lärde drakarna att valla, så dem vallade omkring oss på våra kossor. Jätte skojj verkligen, vi är lite knäppa ibland. 
 
 
Efter en uppvärmning i ridhuset vallade dem alltså in oss i transporten en och en. Mer bilder på det från riktiga lektionen kommer ni få se när ja kommer hem igen! :)
 



Hej Courtney! Jag skulle kunna behöva din och Kingens hjälp till en musikvideo. Helst när det är mörkt i SSO, dvs natt.
Detta är bara om du vill!;)
Kankse nästa helg?
Om du har möjlighet såklart!
Skicka isåfall Brev på SSO till Caroline Opalblanket, skulle vara värt guld!<3

2015-05-23 // 23:49:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback