» Flytt inför hösten «

Idag har jag tagit mig hela långa vägen till Steve för att prata om min stall flytt, Valedale är mitt sommar hem och Steves har jag stått hos i evigheter och det är centralt och bra. Jag kommer flytta inom två veckor, det är inte helt enkelt att bara flytta 5 hästar och 100 kg kläder och utrustning.
 
Vilket är erat favorit stall på SSO? Har ni också sommar/vinter stall, eller kanske tillomed olika stall för alla årstider, eller bara ett?
 
 

 


Bor i valedale och börjar bli såå fäst att ja nt kmr att flytta på ett tag trorja!!!

Svar: Ah det är så fint! :)
Courtney Silverhill

2013-08-14 // 15:03:55

Jag hade min häst i valedale men sen va det någon som sa att steves gård var bra så jag flyttade dit. Men jag saknar valedale super mycket!!! Men ska checka in gåd och se om det är mysigt.. ;D

2013-08-14 // 18:19:22

Bor på vingården, det passar en överklass tant om mig ;)

2013-08-14 // 20:44:46

mitt favvostall e vingården, man har nära till ridhuset å gåd å de ligger centralt ;D

Svar: det är faktiskt sant, oså ere så jäkla fint! ska fundera faktiskt :)
Courtney Silverhill

2013-08-15 // 09:23:50

Figge forever <3

Svar: Det är mysigt men jag är nog för lat för att stå där :) hehe
Courtney Silverhill

2013-08-17 // 08:09:21

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback