» Im back! «

Oj vart ska jag börja, nej jag har inte varit på landet tills nu. Kom hem för ett par dagar sedan, men lusten bara försvann. Varför? Fick post och folk som tjatade om serier hela tiden, och jag tror inte riktigt många förstår vilken enorm tid det tar att skriva ett avsnitt. Som jag tidigare nämnt har jag ett intensivt irl liv också + en halv häst, är inte den som sitter vid datorn när det är fint väder bara för att jag måste levla min häst. Jag spelar för min egen skull, det hoppas jag att alla gör!
 
 
 
Men hursom helst idag träffade jag en bloggläsare, som inte var som de andra. Jag var ute och travade Moondancer för igångsättning och en annan spelare travade efter mig och sa efter en stund, Jag älskar din blogg! Jaha oj vad roligt tänkte jag men snart kommer nog tjatet om serierna, men nej! Och DÄR kom lusten tillbaka, hon tyckte om min blogg och inte bara serierna utan "det andra" också som hon sa. Jag har loggat in här och sett att många fortfarande läser och det ger mig världens sämsta samvete!
 
Så jag ska ge detta en chans, Serierna kommer inte komma lika tätt inpå som förut utan kanske 1-2 avsnitt i veckan. Jag älskar er allihopa och tro inte att jag är arg för att ni tjatar utan blev bara så pressat och tillslut kändes det som att jag inte längre gjorde detta för mig själv, stressade ihop avsnitt för att hinna ut till sommarbetet, det är inte jag!
 
Har massor att berätta, ett nytt tillskott bland annat! Håll ögonen öppna här :)
 
DORIS - Saknar dig och ser att du kikar in här ibland, logga in för fasa! <3
 


 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback