» Ny tävlingsoutfit! «

Jag tröttnade totalt på den gula tävlingsjackan, såå ful! och haft den i 100 år.. Så igår köpte jag den blåa high tröjan och ett par bruna handskar. och Vips så hade jag en ny tävlings outfit! Resten hade jag i garderoben..
 
Det här är alltså den snabbaste outfiten på SSO (just nu) men den finns i fler olika uppsättningar, jag har då valt blå :)
 
Så vad tycker ni, förbättring?
 
Före:
 
 
Efter:
 
 
Hjälm - Fiskebyn
Tröja - Fashion Barn
Handskar - Fashion barn
Byxor - Silverglade byn
Stövlar - Marleys
Träns - GÅD
Sadel - ?
Schabrak - Firgrove?
Benlindor - ?
 

 
 
Lill skit i tävlingskläder haha :)
 

 


Fina outfits :D <3

2013-08-23 // 22:24:27

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback