» Synpunkter på Vingårdens paddock «

I morse red jag ju dressyr i Vingårdspaddocken, har självklart ridit där förut men inte alls på samma sätt. Och nu har jag lite synpunkter på den, det får jag väll ha? Kommer ju använda den flitigt nu ;)
 
  • Eftersom Paddocken tillhör vingården borde det finnas ett enklare sätt att ta sig till den, nu får man rida runt antingen ner mot trädgården eller rida på vägen mot RH och sedan svänga av.
 
 

  • Man kan inte skritta eller trava in i paddocken utan att hästen stegrar, är som en vägg. Man måste ta sats och galoppera och då skuttar hästen till och stannar innanför paddocken. Haha why?
 
 

  • Sedan har jag bara nått emot runda paddockar, jobbigt när de är dressyr tävlingar som man ska träna på.

 
Men förutom detta så är den huur bra som helst verkligen! Love it :)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback