» Tips! «

FREDAG! Vilket betyder snart söndag och serie släpp, taggade?
 
Idag tänkte jag börja dagen med att skriva lite tips för att lyckas få in lite cash på SSO, Idag tjänar ni som mest pengar i spelet så gör som jag och go nuts på de dagliga!
  • Gör fredagens dagliga uppdrag, de ger mest pengar på hela veckan!
  • Håll bara igång de hästar du faktiskt använder dig av varje dag
  • Levla varje dag, man behöver inte göra alla banor varje dag men ta de banor du är i närheten utav i uppdrag m.m.
  • Sälj gamla kläder du inte använder!
Angående punkten "Håll bara igång de hästar du faktiskt använder" så är det nått som varit väldigt gynnsamt för mig, Just nu är det bara Wildknight som får dagens skötsel. De andra hästarna rider jag ut på då och då men det är honom jag levlar m.m. Maten räcker hur länge som helst! Förut använde jag en bal om dagen, men herre vad pengarna springer iväg. Jag borstar o ger de andra hästarna vatten osv. när de rids men de behöver inte vara tipp topp hela tiden. Så en häst som levlas + en för championat är de ultimata enligt mig. (Dock tävlar jag inte just nu)
 
 




Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback