» Uppdateringen många väntat på «

Nyheten har släppts att ponnysar ska anlända till Jorvik, detta har nog ingen missat. Många skriver om vilken/vilka ponnysar de ska köpa och det är redan en hit!
 
Vad tycker jag då?
Helt awesome såklart, så himla mysigt med små ponnys. Frågan är vilken ska man köpa? När jag tittar på bilden så fastnar jag direkt för den vita, men när jag tittar ännu lite mer så blir jag mer och mer nyfiken på den lilla bruna som inte riktigt får stå i rampljuset på bilden. Jag har länge saknat en brun häst i mitt stall, likaså en vit. Men frågan är ju om den bruna kanske släpps senare än de första tre som står på bilden. Ja sånt kan man ju spekulera om men aldrig veta förns de släpps.
 
Efter morgonens globala chatt kommer min ponny inte heta något med Mini iaf.. hah
 
Jag vill först och främst hinna levla upp mina hästar, har en del jobb kvar med Kingen och Rockstar. Så min plan är att inte köpa en ponny förns jag har jobbat klart eller kommit en bra bit på väg mot level 15. Detta kommer jag troligtvis att bryta haha. Men de är tanken iaf!
 
När tror ni de släpps? Det känns som att planen är att försöka släppa dem till nästa uppdatering men att de faktiskt kan ta 2-3 veckor till eftersom de är osäkra och inte vill ge ett datum.

Tror ni de kommer få nåra speciella funktioner? Friesern rör ju på huvudet och har annorlunda steg i gångarterna, ponnysarna lär få detsamma men de kanske får nått ännu extra? Det vore ju as ballt :)
 
Vilken vill ni ha?
 
 

 
Vill bara påminna om att ni kan läsa mina färdiga och pågående serier i kategorimeny på vänster sida här :)
 
 


Du skrev ''det är redan en hit!'' menar du att en redan har kommit elr vad menar du med de

Svar: Nej att den redan är jätte omtalad och poppis utan att den har kommit! :)
Courtney Silverhill

2013-08-18 // 13:11:55

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback