» Veckans fråga! «

Jag har kommit på någonting som jag kommer kalla "Veckans fråga", har sedan Eve startade med sina intervjuer velat ha nått liknande och nu har jag äntligen kommit på en kul grej!
 
Jag kommer komma på ett tema på SSO och ställa lite frågor om det till random personer (Vänner som är inloggade, folk från klubben eller någon jag bara träffar på i spelet) de som är tillgängligt helt enkelt. Om detta fungerar vill jag publicera det på hmm.. onsdagar kanske? vi får se jag ska försöka skriva ihop ett gäng frågor så får vi se hur det går. Låter det kul?
 
Redigerat - första veckans fråga dyker upp i morgon onsdag klockan 12.00 missa inte det!
 



Om du vill får du ha Veckans fråga med mig med, kanske på lördag då jag är ledig? :p

Svar: Hej! Åh vore super roligt men helgerna är lite knepiga att bestämma på då jag oftast är ute och flänger. Men om vi är inne samtidigt absolut! :) Måste komma på nya kategorier också, men vi hörs ju i klubbchatten.
Courtney Silverhill

2013-08-29 // 12:11:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback