» Western outfit vit & rosa «

Godmorgon på er!
 
Jag vet att det är mycket tjat om western hit o dit här i bloggen, men jag har en period okej? haha.. Eller ska jag bli en jorvik cowboy forever? Nej jag är ju en vampyr.. Jaja slut pladdrat haha.. Idag tänkte jag visa en ny dam dam dam dam western outfit, otippat? ;)
 
Denna gillar jag skarpt på min lilla prins! Och ja den är rosa, jag har aldrig haft en rosa outfit jag gillat tidigare.
 
Hiss eller diss?
 
 
Hatt - Moorland
Tröja - Moorland
Handskar - Moorland
Byxor - Fiskebyn & Fashionbarn
Boots - Moorland & Fashionbarn
Blomma man - Fort pinta
Blomma svans - Fort pinta
Sadel - Silvergladebyn
Träns - Vingården
Benlindor - Fort pinta
 

 


» Diana

Hej Nemo!

Gillar oufiten eftersom att du har lyckats få med lite blå färgnsom inte gör outfiten för rosa :)

2014-09-18 // 20:42:03
» Ellie

Den är super snygg men du glömde skriva om filten xD

2014-10-30 // 20:54:47

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback