» Hola! «

Hej på er! Som ni märkt har det inte gått så bra för mig i helgen.. Nu kommer jag iaf in på SSO wiho :) ledsna hestisar dock.. Inget svar från supporten heller, vet inte riktigt hur jag ska lösa detta! Men nu kommer jag ju iaf in så jag kan fota lite till serien, den blir nog inte klar idag heller dock. För nu när jag vart lite off har många ideer försvunnit ur huvudet så måste komma in i det igen. Ser att ni klickat er in här endå trots min frånvaro, gör mig så glad! Snart dyker ett inlägg upp om varför jag lämnade klubben och vad som händer här näst :) Puss!
 
 
Rider omkring på min vapendragare the original Nightwhiper haha :) Finaste <3
 




Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback