» Känna press och ha dåligt samvete «

Ja jag lämnade ju Pixelwarriors, kändes super tråkigt men jag har mina anledningar. Jag var ju klubbledare i Fairy Forest och där lärde jag känna Violet och Haley lite bättre, När Fairy Forest började bli en mer och mer oaktiv klubb på grund av olika anledningar började man tröttna såklart. Violet kommer då med världens ide om att vi startar upp en ny klubb och både jag och hon var as pepp på detta. Haley får bli klubbägare bestäms det och jag och Violet ska bli ledare. Klubben startas upp och vi börjar bjuda in medlemmar och jag planerar olika aktiviteter. Sedan hände det någonting, Violet blev aldrig ledare utan började försvinna lite grann. Haley jobbar och har inte tiden att vara inne så mycket och jag känner ett så dåligt samvete till medlemmarna och orken till att kicka igång allting på nytt bara pyser iväg. Jag har varit ledare för några klubbar samt haft en egen för länge länge sedan. Jag har aldrig varit med i en större klubb för att jag inte orkat engagera mig i att stå i en kö osv. Så jag har varit klubblös i flera månader i sträck också. När jag gått ur Pixelwarriors så kommer jag på att en gammal kompis skrev upp mig på en lista till klubben Moonwarriors, så jag kikar in där och ser att jag är på plats 7! (idag plats 2)
perfekt tänker jag, ska bli otroligt roligt att bara få vara medlem, slippa allt ansvar, press och dåligt samvete. Lite så klänner jag med den här bloggen men påminner mig själv hela tiden att jag inte behöver skriva 5 inlägg om dagen om jag inte vill, jag behöver inte ha 50 läsare varje dag. Det är inte vad jag strävar efter, jag älskar min serie och mina små inlägg om SSO vardagen och så får det vara! Man måste inte alltid vara bäst, jag spelar och skriver för min egen skull (och för att ni gillar det såklart) och för att jag ska ha roligt. Tror ingen orkar läsa detta babbel men skönt att skriva av sig lite grann. Så nu vet ni varför jag lämnade och vart jag kommer befinna mig härnäst! :)
 
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback