» Eveningking «

Har tittat länge länge på denna friesern, knappade in namnet Eveningking och höll musen på köp knappen. Men nej jag tar en funderare där eftersom mina JS knaprar i fickan så måste jag ju först och främst tänka på mina befintliga hästar och just nu mår jag så dåligt för att jag irl masade mig ut till sommarbetet och tog en tur fast jag mådde dåligt och ja nu mår jag ännu sämre såklart, smart.. Så hade jag köpt hästen så hade jag ändå inte orkat levla eller nått idag så det får vänta. Tänker också att det såklart kommer komma fler hästar som är större än orginal och säkert även mindre, right? Nej lite betänke tid helt enkelt. Nu ska jag kolla på game of thrones och äta glass haha.. Kanske starstablar lite ikväll.
 
 

 


Precis så tänker jag med! Fin blogg btw. :)

Svar: Tack så mycket! :)
Courtney Silverhill

2013-06-12 // 17:30:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback