» Godmorgon! «

Min morgon är däremot inte alls lika god, IRL är det världens bästa väder för en ridtur och jag vaknar med tjock hals.. + att det är uppdatering på SSO snart, kuul! äsch får lägga mig på altanen och sola ryggen & hålla hunden sällis. Jaja back to SSO life, jag har upptäckt något horrible! mina JS är snart slut.. Vilket betyder att jag måste göra dagliga uppdrag (gör de aldrig) så jag är inte så road just nu haha. Har innan handlat foder m.m. på pengar jag fick för en häst jag köpte som jag ångrade mig med. Men men bara att jobba för inte tänker jag sälja någon av hästarna inte! det är Nightwhisper min vapendragare som hänger med på dagliga idag.
 
 
Mindre glad tjej mockar...
 
Men Judy blev glad haha :)
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback