» Bästa Eve! «

 
Har verkligen legat i sängen hela dagen, börjat få i mig vätske ersättning och lite blåbärssoppa, och jag får behålla det! Är så sjukt ynklig och har endast rört mig mellan toan o sängen och ibland orkat ta upp mobilen för och kolla FB. Ja huvva det är inte kul. Någon som genast fått mig att må bättre är Bästa Eve som tagit hand om Monnies levling + bro uppdrag, fiske och sprickor. Fina människa! Snodde en bild hon tagit från levlingen med Moonie och hon beskrev henne precis som hon är. Min stolla <3 In och läs hennes blogg 
 
 


Vrf e du svarthårig???

Svar: Det är ju Eve som rider? ;) haha nejmen inte hunnit färga tillbax. Hade det på ett event.
Courtney Silverhill

2013-10-19 // 07:43:10

Jaha ja, fattar då??

2013-10-19 // 19:37:02

oj menade !!

Svar: Haha :)
Courtney Silverhill

2013-10-19 // 19:37:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback