» Tisdagens lektion + Ostbåge «

Hej på er! Kom på att jag inte skrivit om tisdagens lektion, jag är ju som tidigare nämnt Sneakydragons ridlärare och jag hade min första lektion i tisdags. Jag lät dem jobba myket på volter och stora 8 volten i VG paddocken. På slutet var alla hästarna så fina, avslappnade och låga i formen. Riktigt härligt! Efter lektionen var både hästar & ryttare svettiga så vi gick ner och svalkade oss bakom RH. Jag storm trivs med ridlärarollen måste jag säga och fick massa positiv feedback på mina övningar. Super kul verkligen :)
 
 

 
Haha asså måste bara visa denna failbilden, va ere för jävla ostbåge hahah? :'D
 
 

 


Hihi det ser lite udda ut bara så där! xD

Själv var raderade jag mina failbilder från Champ, eventet våran :-'O

Svar: hahah ja, ojj :(
Courtney Silverhill

2013-09-12 // 14:44:50

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback