» Det planeras för fullt! «

"Träffa Jorvik vampyrerna" är under planering. Det kommer bli en maskerad på slottet, frågestund och autografskrivning. En aktivitet ska också planeras, jag är sugen på en tipspromenad där de andra vampyrerna är de som ställer frågorna, men vi får se vad det blir. Jag spånar även på att filma maskeraden och använda den i säsong 2, men jag måste prata igenom det mer med Sture. Huvudrollerna i säsong 2 kommer hålla i denna härliga kväll på slottet, alltså jag, Sture & Berit. Kommer bli jätte roligt! Detta kommer ske på en helg.
 
Men mer än så kan jag inte dela med mig nu, men jag hoppas att många vill komma och träffa oss!
 
Vad tror ni, kan detta bli något?
 
 
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback