» Förbereder inför morgondagen och ska bli skitful. «

Godkväll eller är det eftermiddag?
Hursom så ska jag snart ta och logga in på spelet, men har en del att göra först. Lite planering inför morgondagen ska först göras. Men sen ska jag logga in och då ska jag bli skitful! haha för idag är det fulast outfit som vinner på hell week utställningen. Har några funderingar, vi får se jag visar er resultatet.
 
Jag är faktiskt nervös för i morgon, för er som missat det är det "träffa jorvik vampyrerna" på slottet i morgon och det är ju så att det är jag som får förbereda det mesta, vilket inte är något konstigt eftersom det är min serie. Hade dock aldrig klarat mig utan Sture, då hade jag nog aldrig vågat detta! Jag menar, tänk om ingen kommer? Tänk om det blir kaos för att jag inte kan förklara hur alla ska göra? Tänk om jag råkar missa att spela in när jag ska filma maskeraden? Ja många tankar går i huvudet. Underbara Berit har gjort reklam om detta så jag tvekar inte på att hans fans kommer dit, hoppas bara jag lyckas filma oss utan att miljoner står och klänger på honom. haha.
 
Mycket tankar, men såklart ska det bli skit roligt! Vilken jävla grej. För min serie, jag kan inte fatta det.
Är den verkligen så bra? Tydligen.. Amazing.
 

 
 

Filmade med Berit igår igen, mycket trevligt och herre vad folk det var. Tror det avsnittet kommer innehålla många pip, usch jag borde tvättat munnen med diskmedel igår verkligen haha förlåt..
 

 
MISSA INTE ATT HÄNGA MED VAMPYRERNA I MORGON KLOCKAN 18.00 PÅ SLOTTET:
 

 


Nej då Nemo träffen kommer bbli så bra så du behöver inte oroa dig :)) ♥♥♥♥

2014-04-11 // 06:34:21

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback