» Förlåt! «

Bloggen har blivit så sjukt lidande under praktiken att det inte är sant.. Trodde inte det skulle bli riktigt såhär dåligt. Men jag tänker inte ljuga, när jag kommer hem från praktiken är jag ofta jävligt trött. Sätter mig direkt och pluggar och blir ännu tröttare. Känner inte för att vara social och loggar in på minecraft och bygger lite. Alltså jag har verkligen inte pratat med folk i klubben eller någonting. Jag har inte ens gjort huvuduppdragen ännu! Det är iförsig för att jag byggt upp förhoppningar och vill göra dem med Nightwhisper när det är ganska lite folk inloggade och med en skål chips typ haha.. Nejmen nu rullar jag in på sista praktikveckan vilket också betyder tenta + massa papper som ska fyllas i. Så ja denna vecka kommer inte vara den bästa heller.. Det är också valborg som jag ska fira i lugn och ro (förhoppningsvis). Men ja helt enkelt så har bloggen blivit lidande och det är inte för att jag tröttnat, jag älskar er! Men nu vet ni hur det ligger till. Serien rullar på som vanligt och jag ska försöka kompensera detta med en bloggtävling mot helgen (om jag hinner förbereda den i veckan).
 
Ska bli så skönt med sommarlov snart, känner mig så stressad att jag bara vill gråta ibland.
 
Men thats life mina vänner!
 
Nu ska jag förbereda inför sista veckan, fixa med saker hemma och sedan förhoppningsvis spela lite.
 
Vad gör ni denna härliga söndag?
 
 
Sture byggde mig en vacker fisk :')
 



Aww Nemo det gör inget att du inte bloggat så mycket p sistone asså några dar. Det är helt ok. Man hinner inte alltid. Ett tag han jag knappt blogga och då tappa jag ganska mycket läsare men så är det. Men ja känner igen "ångesten" eller vad man ska säga. Och Nemo vi fortsätter älska dig även om du inte hinner blogga så mycket. ♥ Ja idag var jag med min kompis typ hela Dan :) gjorde en skol grej och hängde lite hade det chill. :) men det var så himla varmt!! Mamma sa att det var 26 grader till och med. Puss Nemo vi glömmer inte bort dig :) ♥♥♥♥♥♥♥

Svar: Jaa jag har tappat ungefär 50 läsare haha... :/ Men nu ska nog bloggen börja rulla som vanligt igen :) <3
Courtney Silverhill

2014-04-27 // 21:52:37

Söt du Nemosen <3 lycka till med tentan! :D
Jag kämpar på med min nyopererade mun och lyckades idag äta fast mat istället för alla jävla soppor xD
Städat och diskat och inte känt mig lika trött som jag gjord de senaste dagarna efter OP :) Till och med hunnit med en promenad på egen hand, vilket (tyvärr) inte händer så ofta.
Hoppas du får en fin vecka, sov så gott, puss o hej! <333 /kisse KattN

Svar: Ahh guud din stackare alltså! Men vad skönt att det är på väg åt rätt håll :) PUSS PÅ DIG <3
Courtney Silverhill

2014-04-27 // 22:15:40

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback