» Gårdagen «

Hej där!
 
 
Medans jag är på praktik får ni en inblick i hur min torsdag såg ut på SSO. Jag kommer ha fullt upp när jag kommer hem med förberedelser för maskeraden och allting + att jag är så nervös. Men ska försöka uppdatera er så gott det går om inte så kommer det BOMBAS med bilder och sånt efter maskeraden.
 

 
När jag loggade in igår var min prioritet att göra gula uppdraget och sedan skaffa mig en ful outfit. Det gjorde jag tillsammans med Victoire och vi åkte vip färja ;)
 
 

 
 
 
Framme på eventet med min fula outfit, jag var en kladdig gammal polka från jul blandat med en mosig rutten pumpa från halloween festen haha..
 

 
 
Vann gjorde Victorie med sin mögel outfit :D Jag ångrar att jag inte var mens.
 

 
Efter eventet kom Vanessa och visade upp sina barnbarn. Men hon varken gav dom mat, vatten, badade dom ELLER bakade. Så nej Sorry Vanessa men du är ingen bra mormor.
 
 

 
. Ses ikväll på slottet klockan 18!
 



Ja jag längtar :)) ♥♥

2014-04-11 // 14:23:41

Såg dig i godset och jag tänkte när jag såg dig: är det redan halloween? 😂 XD

2014-04-11 // 20:39:58

Såg dig i godset och jag tänkte när jag såg dig: är det redan halloween? 😂 XD

2014-04-11 // 20:40:00

Såg dig i godset och jag tänkte när jag såg dig: är det redan halloween? 😂 XD

2014-04-11 // 20:40:02

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback