» Onsdag! «

Hej kära ni! Idag gäller det, Jorvik vampyren säsong 2 startar ikväll. Jag vill inte stress ladda upp den innan praktiken tidigt på morgonen för jag vill hinna kolla igenom och allting så att allt är perfekt för premiären. SÅ ni får vänta tills senare. Det gör det hela lite mer spännande hehe ;)...
 
Glöm inte att komma på release festen på fredag också!
 
Så kom tillbaka ikväll vid 5 tiden igen så har ni nog avsnitt 1 här på bloggen.
 
 
 

 
Igårkväll hade vi SKITSVÅR frågesport och vi fick gå på plankan minst sagt haha..
 
 
Det är som en liten stege på golvet vid PI och alla började på samma steg men svarade men fel fick man gå fram, till sist ramlade man alltså i det läskiga vattnet ;)
 
Min underbara Kingen flög dock upp ur vattnet och överlevde, duktiga gubben <3
 
Jag är förvånad över vad jag kan om SSO faktiskt haha,
kan vara för att jag skrivit många många frågesporter om spelet hehe..
 
 
 
 
 
Jätte kul och läskigt har vi på Silverbells Hell week :D
 

 
Uppdatering idag också, vad tror ni kommer?
Vad vill ni ska komma?
 
Jag vill ha nån ny funktion eller nått, inga fina hästar för jag är så levlingstrött.
Men huvuduppdrag är välkommet!
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback