» Onsdagen «

TUSEN tack för era fina kommentarer, ni är fantastiska och det känns så jävla bra att slita med varje avsnitt när ni överöser med fantastisk feedback. Världens bästa läsare <3
 
Jag blev ju hemma i onsdags, och när uppdateringen var färdig loggade jag in och gjorde uppdragen med Annie, Sture och Jennifer. En söt tjej vid namn Alexandra Mountainwood hälsade på oss i säg chatten och berättade att hon tyckte mycket om jorvik vampyren, såg att hon gjorde samma uppdrag som oss så jag bjöd in henne i gruppen och hon vart så himla glad, tycker det är fantastiskt at kunna göra någon glad så enkelt. Vi gjorde uppdrag och fikade lite.
 
Är somsagt väldigt trevligt att umgås med läsare när jag har tid, men ibland vill man bara levla ensam oså.
I morgon ska vi hänga eller hur? 18.00 på slottet, jag hoppas ALLA kommer. :)
 
 
 




Thats me! Det var en toppen dag för mig!
Räkna med mig på fredag!<3

2014-04-10 // 11:43:21

Nemo jag kommer och jag har gjort lite "reklam" på min blogg och i chatten på sso :) ♥♥♥♥♥

Svar: Åh vad gullig du är! Tack :) <3
Courtney Silverhill

2014-04-11 // 06:38:20

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback