» Dagen efter slappardagen «

Dagen efter juldagen, ehm annandagen äre då eller? Igår spelade jag ps4 och tittade på typ 4 filmer? Åt gott och gled runt i pyjamasbyxor. Mitt internet på datorn var det nått fel på för jag kom inte in på SSO, så en dag till missad hehe..  Hoppas jag kommer in idag iallafall. Men har en del att stå i på dagen (tror jag?) men ikväll kanske det blir lite spela. Ska försöka få ihop JV teamet och filma massor nån dag, avsnitt 4 är nämligen inte färdigt. Panik! Skulle va så skönt att ha allt material och sen bara kötta redigering. Är så skönt att ha fler avsnitt klara, då släpper en stor del av pressen. 
 
Men vi hörs senare, puss <3 
 
 


Ja annandagen e det idag:). Låter så mysigt igår och du är värd en liten slappisdag. Jag hade tyvärr inte riktigt lika mysigt. .. blev släpad ut på promenad när de var minus 10 grader, dock var det massa härlig snö! Sen försvann de som hade nycklar så vi fick vänta på en bro i typ 10 min innan en av de kom tillbaka. Men så åt vi också julmat och fick julklappar :). Idag känns det dock inte så bra. Vi ska göra om hemma så jag får ett nytt rum, ganska kul. Men jag har typ blivit sjuk, är iaf trött, ont i magen och mår illa lite till och från så hoppasverkligen att jg inte blir så sjuk nu för det är också min födelsedag imorron och så ska jag på ridläger och det vill jag inte missa. Tur att du iaf mår bra!♥ puss puss ♥♡♥♡

Svar: Åh men promenera utomhus i snön är ju jätte mysigt! Grattis på födelsedagen !! <3 :D
Courtney Silverhill

2014-12-26 // 11:31:24

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback