» Det här är motivation «

Reaktionerna efter första avsnittet är fantastiska, ni är bäst! <3
 
Denna morgon började uselt, är dålig i magen och det är jätte jobbigt haha.. Allt kändes bara piss och det är typ storm ute. Så går man in på YT och ser att jag efter 20 timmar har 500 visningar och massor med urfina kommentarer. Då vänder humöret och jag tänker att jag ska göra den här dagen så bra jag bara kan.

Ni är energi!
 
 
 
Avsnittet för er som missade igår :)
 

 


Haha! Du tog med min! <3 Älskar dig!!

2014-12-15 // 12:43:58

Kul att se så många glada kommentarer. Jätte roligt att se dig skriva så mycket bra om Nemo Kajsa!:) (min klubb ägare)
Nemo du är bäst!<3 Kan inte sluta kommentera alla bra inlägg!:)
I LOVE U NEMO
Kramis Ariana

2014-12-16 // 19:30:56

Ärligt talat är Legenden om Flash Vampiers är en kopia av Jorvik Vampyren. Men den är ändå bra!:)
/Ari

2014-12-16 // 19:33:37

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback