» Fredag... Love it. «

Godmorgon på er, det är fredag och den jobbiga veckan är slut.. Äntligen. Jag är ledig idag, det känns så jävla bra kan jag lova er. Förlåt för den dåliga bloggningen igår men det hände lite saker irl som var lite jobbigt. Missade Emmas event.. Alltså årets sista event med klubben. Bläää... Men det finns inte så mycket att göra åt det.
 
Vad ska ni göra idag? Jag ska träna och spela. Sen ikväll blir det lite julstök, fått en 6kg julskinka i present som jag måste tillaga, alltså 6 kg vafan ska jag med det till!? hahah.. Och ja lite middag & mys med min kärlek men troligtvis kommer jag tillbringa en stor del av kvällen på SSO iaf. Det var längesen ja spelade en fredagkväll så det ska bli mysigt. Fler som ska spela ikväll?
 
 
 
Ungefär så här länge hann jag vara på eventet så ja jag har inte fler bilder helt enkelt.. Men jag hoppas dem hade roligt, mina dina drakar <3
 

 


Ingen fara!
Jag har filmat och redigerat 2 delar från eventet som jag håller på att ladda upp! :D
Du får kolla på dom sen <3

Svar: Woop! :D
Courtney Silverhill

2014-12-19 // 11:33:01

Du hade älskat det! Det var hur roligt som helst! :D

2014-12-19 // 14:16:03
» Diana

Jag kan inte spela SSO ikväll D: eftersom, första dagen på lovet, ska jag vara i stallet kl 07:00

2014-12-19 // 19:20:00

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback