» Gårdagen «

Det är så typiskt när man längtar efter nått riktigt mycket och det alltid dyker upp nått problem. Igår hade jag förberett hela morgonen för fjordingen, går in efter uppdateringen och köper den men filmade julspecial med Berit direkt så jag hann lixom inte njuta av min nya häst riktigt. Efter vi filmat gjorde jag nånting, minns inte? Och sen efter middagen när jag skulle in till min nya häst så är internet nere. Och så fortsatte det hela kvällen. Så jag har inte gossat på min fjording alls.. :( Nu ska jag ut o träna med en kompis och sen ska jag tvätta lite, men sen ska jag fan in och levla, rida och fota. Fick ett foto på hästen igår, inget mer haha..
 
 
Mer info om denna sötis senare!
 

 
 




Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback