» God jul allihop! «

 
 
 
 
 
 
 

 
 
Mitt julkort från förra året, stallet har växt lite sedan dess minst sagt.. <3

 
 Tack för att ni följt mig det här året (Och dem innan), jag hoppas att ni fortsätter. Jag önskar er en riktigt god jul och ett gott nytt år. Bloggen fortsätter vila en stund, jag har ingen chans att hinna spela nu. Jag ska öppna massor av julklappar, äta god mat och vara lycklig över vilken fantastisk familj och vänner jag har. Det är inte alla som har det och det får man aldrig glömma. En stor kram till er, ni är bäst. <3
 



God Jul!<3 :)

2014-12-24 // 14:17:54

Ojj, det ska stå ´´Alicia Kittenforce´´ inte anonym cx

2014-12-24 // 14:19:03

God JUL på dig också kommer alldrig sluta följa din blogg

2014-12-24 // 14:46:34

God Jul!♥

2014-12-24 // 15:14:26

God Jul! <3

2014-12-25 // 10:56:29

God god god god god jul på dig min lilla nemofisk <3 ♥♥♥ Nu så här jag äntligen tagit tag i detta och kommit igång o läsa bloggar efter en lång "paus" från o till. Kan säga att även om jag inte har läst eller kommenterat så har jag tänkt på dig, hela tiden! Jaghöll på med en "julklapp" till dig men är inte ens klar än så den får vänta lite och komma när den kommer, tror jag tar den som kommentar istället för mail. Mail är ganska jobbigt! Men en riktigt god jul ♥ glöm inte bort att jag älskar dig och gör (nästan) vad som helst för dig ♥♡♥♡♥£ puss puss ♥♥♥♡♥<3

2014-12-26 // 10:15:30

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback