» Huvva.. «

Har inte vart inloggad på SSO sen i torsdags och så kunde jag bara gå in i tre sekunder och kolla min secret santa, jag har fått en person i klubben som jag ska skicka en julklapp till, jätte roligt! Jag kommer få en julklapp av en hemlig person också, sjukt skojj asså. NU vet jag vem jag har och jag börjar spåna på vad jag ska köpa för nått. Mihihi.. Jaja, min helg har varit hemsk rent ut sagt. Orkar inte gå in på det så mycket, men skit, stressig och hemsk. Har massor med plugg idag och skola HELA dagen i morgon som jag inte alls är redo för och jag känner bara NEJ just nu.. Ja så är det ibland. Men annars så blire mest pluggande idag såklart och sen har jag en del annat som måste göras. Men ikväll ska jag hålla i ett mys event med klubben så de känns bra.
 
Tusen tack för all respons på trailern till JV3, härligt att ni längtar. Det gör jag med :)
För er som missade den kommer den här:
 
 
 
Vi hörs sen <3
 

 


OMG ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :DD

2014-12-01 // 16:44:19

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback