» Klippa hit & klippa dit «

Har suttit och klippt avsnitt 8 i 3 timmar om inte mer, det var inte lätt må jag lova ;).. Men nu är det klart och jag ska kolla igenom den en sista gång samt spara ner den, jag kommer vara borta hela dagen i morgon så avsnitt 8 kommer publiceras här redan idag/ikväll. Hur spännande?
 
Jag är ledig idag så jag ska passa på att levla snart, sen ska jag pyssla lite hemma osådär.
 
Ikväll blir det under hökens vingar så jag ska göra mig riktigt färgladd också. Bjuder på lite ponnygos och random bilder från igår.
 
 
Sturehestens öga :)
 

 
Ponnygos!
 
 
 

 
 
Vingården är drakarnas hem och det finns en fontän med ett drakägg här! Ser ni ägget högst upp? Sen står det massa saker på fontänen på drakspråk, den ni ;)
 




Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback