» Lek vecka på ingång! «

Dressyrveckan är ju över nu och en ny vecka är på ingång, denna veckan blir det lekvecka med Linda. Jag har ingen aning om hur det kommer bli eller vad jag ens ska förvänta mig! Kommer nog bli megaskojj :)
 
Dressyrtävlingen var nog det bästa förra veckan, det är ju lite den som veckan kretsar till med förberedning i flera steg. Och vad jag och Evelina lärde oss saker! Hettegud vi vet precis vad vi ska göra för att prestera ännu bättre i bedömningen nästa program. Känns riktigt riktigt bra! Det var tio drakar som deltog (En del hade problem med att komma in i spelet tyvärr.) Och det tog alltså 1,5 timme har jag för mig att Eve sa? Sedan tog vi ungefär 40 min för bedömningen då vi hade förutom att räkna ihop poäng också en klädpoäng som skulle utses till varje ekipage. Ja galet kul var det men det är skönt att jag denna vecka inte har så mycket ansvar utan bara kan leka som hela veckan handlar om kan jag tänka mig! :) Mega roligt!
 
 
De placerade i Sneakydragons absolut första dressyrtävling blev:
 
1. Felicia Nightlake ( 200sc + titeln mästare )
2. Violet Crazypaw ( 150 sc + titeln mästare )
3. Dakota Mchill ( 100sc + titeln mästare )
4. Felicia Wolfdaughter ( Titeln mästare )
5. Amanda Wolfdaughter ( Äran )
 
Alltså jag var så inne i det att jag inte ens fotade! Förutom när vi hade prisutdelningen.
 
 
 
Kim såg så guldig och fin ut så han fick bli Felicias pokal tyckte jag :)
 
 




Var finns spelet?

2014-01-28 // 06:32:35

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback