» Western vecka med Sneakydragons «

Ikväll kör western veckan igång som jag planerat för Sneakydragons, ska bli skojj :) Jag har blandat lektion, grillning, distansritt med lite tävlingar. Tror vi kommer ha roligt och få en bra start på året.
 
Igår fick vi ju 200 sc som plåster på såren för att servern muppat sig i flera dagar, dem tänker jag använda till att köpa Storebrors sista levlar. Så ja idag/ikväll kommer jag att ha 9 hästar i mitt stall som alla är i level 15, känns så jäkla bra! Dock börjat sukta efter nya hästar... haha såklart!
 
Ska bli skönt att komma igång med rutiner igen samt att klubben sparkar igång aktiviteter, dock kan man ju skippa jobbiga och stressiga moment i skolan dock, well...
 
Hoppas ni får en bra dag så hörs vi senare!
 
 

 
 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback