» Melanie och Maskot «

Det här är min kära vän Evelina Silverknights serie som jag valt att publicera på min blogg.
Det är en snygg och bra serie som berör, så jag tycker att ni ska kika på den.
 
I förra avsnittet fick vi veta att Melanie är tvungen att skicka sin älskade ponny Krabat till trapalandas evigt gröna ängar. Men det är inte lätt Krabat är ju hela hennes liv... <3
 
 
 
Jag tycker att musiken till det här avsnittet är otroligt bra och Evelina kunde inte hittat nått som passat bättre.
Jag vill ha den här musiken i mina serier!
 



Så sorgligt. Jag nästan börjar gråta!
Stackars Krabat!

2014-07-31 // 10:20:50

Okej du säger det då gör jag det de är nog jättebra också eftersom du säger det så puss nu ska jag titta :)♥♡♥

2014-07-31 // 12:10:14

MEEEEEEEEEEEEERA NUUU! Och den var riktigt sorlig;( Rann ner en tår irl.

2014-07-31 // 14:54:33

Jag började böla helt seriöst!D: Ingen ska behöva dö döden borde nt finnas!!!!! D: -snyf-

2014-07-31 // 18:11:10

Jag kunde inte Hola för tårar (Snyft) ;(

2014-08-13 // 08:43:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback