» Tja tja bloggen! «

 Här kommer veckans första gästbloggsinlägg!
Tusen tack till alla er som skickat in.
Jag kommer vara borta tills på lördag så vi hörs på lördag kväll eller söndag.



Hallo folket!
Jag heter Amanda Wolfdaughter, och tänkte dela med mig av mina tankar om vår allas söta Nemo, jorvikvampyren och självklart mitt hår. Vi börjar lite smått med jorvikvampyren som jag följt slavisk, trots att jag både är med i den och har vetat om manus.Nemo har lyckats med ett konststycke
som inte är av denna värld, och jag kan bara gratulera. :)
 
Då kommer vi till den där biten där jag är med i serien, ni uppmärksamma tittare kanske har reflekterat över att jag är med i båda säsongerna. Spelar två olika roller, men mina karaktärer har en sak gemensamt, båda två är "onda" Slottstanten är den som jag identifierar mig mest med, då jag är klubbens överklasstant som gillar korsord och katter. Men jag har börjat undra varför Nemo känner ett sånt starkt behov utav att ta död på just de karaktärerna som jag spelar (slottstant + häxa) en förklaring kan vara att hon rent ut av är trött på mig, eller den mer troliga förklaringen att hon är helt enkelt inte nöjd med mina skådespelar insatser vilket är lite synd för alla ser väl att jag är bäst eller?! och allt har jag att tacka mitt hår! Utan mitt vita (gråa) tanthår känner jag mig naken, rädd och förvirrad. Det är den absolut snyggaste frisyren på hela jorvik och ändå är det nästan ingen mer än jag som har denna fantastiska frisyr. Kan verkligen inte förstå varför.

Slutligen, heja heja till er som orkade er igenom hela texten. Bra jobbat,

och tack Nemo för att jag får gästblogga hos dig :)

Ps. Tycker att Nemo är sjukt snygg, men säg inte de till någon. Det är våran lilla hemlighet


 


Åh jag är mer än nöjd med dina insatser!
Glöm aldrig att den onda ofta är den som vinner priser i filmer, tror jag?
Och du är grym på att spela död juuu!
 
Nejmen helt ärligt du är en sån person som alltid ställer upp och du är
jävligt rolig, fina Amanda! <3
 


 


Haha awesome skrivning, man fick sig ett leende på läpparna kan jag säga ;)

2014-07-20 // 19:38:28

Åh fina Nemo! :D vi borde ha en Oscars gala! Jag ska vinna alla priser ;)

2014-07-21 // 11:00:28

Allas vår favorittant <3

2014-07-21 // 20:53:38

Amanda du är den bästa i JV som du sa! ;)

2014-07-22 // 18:12:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback