» Angående sommarens inlägg. «

Jag har funderat på det här med blogg under sommaren.. Alltså vem har lust att kämpa i timmar med inlägg en varm sommardag? Inte jag. Men har kommit fram till en sak. Ett ordentligt inlägg om dagen? Där jag skriver om vad jag gjort osv. Och sen fortsätta publicera JV, MC osv. Är det dåligt väder, ja då kommer det fler inlägg såklart. Hur låter det? Tror det motiverar mer att skriva ett ordentligt än att stressa för flera små skit inlägg.
Sen tror jag att jag kommer ta helt ledigt vecka 30, då åker jag till min farfars gård.
Men vi får se hur det blir :)
 
 
Hur gör ni med bloggarna på sommaren?
 

 


Hmm.. Jag vet inte faktiskt, jag snor nog din idé! xD

Svar: låter bra ;D
Courtney Silverhill

2014-06-14 // 08:21:11

bloggar då jag känner för det, vill/orkar jag inte blogga någon dag lämnar jag bloggen tom den dagen helt enkelt, de bloggar jag läser läser jag även bara 1g /dag

Svar: Joo alltså så kan man ju göra. Men då skulle jag förlora 100 läsare kanske hehe... Jamen precis man läser oftast en gång om dagen lixom :)
Courtney Silverhill

2014-06-14 // 13:17:04

Asså nej vem orkar sitta inne och skriva massa inlägg på en varm sommardag??? Inte jag iaf. Men jag kommer bältet lägga upp nåt inlägg om dagen. Kanske två eller tre ibland. Vissa veckor/dagar är jag borta och kommer antagligen inte lägga upp nåt alls. Men det med hur ofta man läser en blogg stämmer inte riktigt för mig. Kollar din blogg mellan en och tjugo gånger om dan. Ibland fler gånger men oftast 5-10. Puss ♥♡♥<3

Svar: Okej det är bra att veta :D <3
Courtney Silverhill

2014-06-15 // 12:03:54

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback