» Ännu mer från Powerpuffpinglorna «

 
Här hittade jag Bubblan, han har en tendens att springa vilse när han jagar sina såpbubblor. Suck..

 
 
Vi red för att möta Buttran vid färjorna, och vi hittade en person som såg exakt ut som henne så vi blev skit glada. När vi upptäckte att det inte var Buttran som stod där så bestämde jag mig för att mosa henne i all hast eftersom den riktiga Buttran säkerligen skulle bli skit sur på oss. Ångrar mig lite idag men jaja..
Tillslut kom Buttran fram till bryggan och vi hälsade och låtsades som att ingenting hänt.
Thats the life of a superhjälte.
 



När kommer JV?

Svar: Jobbar på det! :)
Courtney Silverhill

2014-06-29 // 13:54:22

Men Nemo då ska du verkligen mosa personer? Asså jag fattar inte riktigt för här inget aning om vad powerpuffpinglorna är hehe men puss♥♡♥♥♡♥♥

2014-07-02 // 08:00:42

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback