» Favorit outfits just nu «

Tjenis!
Tänkte fylla bloggen med lite outfit inspiration, dessa outfits använder jag mest just nu. Jag är sån som knåpar länge för att få till den perfekta matchningen och sedan använder jag samma outfit väldigt flitigt.
 

 
Jorvik vampyren
 
 
Såhär ser jag ut när vi filmar, men jag tycker om att rida runt i detta också.
Jag är ju faktiskt en vampyr, dessutom känns det som att fler känner igen mig i detta och är jag pratsugen klär jag mig såhär så brukar jag hitta någon som man kan prata Jorvik vampyren med, hehe sneaky :)
 

Min utrustning:
Hatt - Fashion barn
Kappa - Fiskebyn
Handskar - Fashion barn
Ridbyxor - Fiskebyn
Stövlar - Lifetime gåva
 
Kingens utrustning:
Träns - Fort pinta
 

 
Sommar outfit!
 
 
Detta är min sommar outfit, den är snygg och ledig.
Tar jag Kingen ner till badet eller lunkar runt i staden, då ser jag ut såhär!
 
Min utrustning:
Keps - Vingården
Linne - Fiskebyn
Jeans - Fiskebyn
Sneakers - Fashionbarn
Handskar - Silvergladebyn
 
Kingens utrustning:
Träns - Jorvikstallets arena
Svansblomma - Fort pinta
Huvudblomma - Fort pinta
Lindor -  Fort pinta
 
 

 
Min tinker outfit!
 
 
Detta passar min Rain allra bäst i och därför har jag ofta detta när jag rider runt på henne, tar bara av sadeln om de blir för varmt eller om vi ska bada.
 
Min utrustning:
Keps - Vingården
T-shirt - Fiskebyn
Jeans - Fiskebyn
Sneakers - Fashion barn
Handskar - Silvergladebyn
 
Rains utrustning:
Träns - Marknaden
Sadel - Marknaden
Filt - Valedale
 

 
Säxi lady!
 
 
Detta är jävligt snyggt och stilrent, känner mig som en liten överklass tant i detta.
Använde det flitigast under våren och outfiten börjar bli lite varm, men på kvällarna är den utmärkt!
 
Min utrustning:
Mössa - Fashion barn
Kappa -Jarlaheim
Handskar - Fashion barn
Byxor - Jarlaheim
Stövlar - Jarlaheim
 
Kingens utrustning:
Träns - Jultomten
Sadel - Marleys
Schabrak - Jarlaheim
Lindor - Fort pinta
 

 
Levlings outfit!
 
 
Självklart ser jag ibland ut såhär, dock lat med levling på senaste ;)
Förut hade jag flera levlingsutrustningar, alla är lika snabba men vissa har mer i vighet osv. Detta var för att varta så bra som möjligt på de olika championaten, ibland är det bra att vara smidig eller stark osv. Men nu orkar jag inte hålla på så denna kör jag på oavsett om de är levling eller championat.
 
Min utrustning:
Mössa - Silvergladebyn
Handskar - Fashion barn
T-shirt - Jarlaheim
Jeans - Silvergladebyn
Stövlar - Silvergladebyn
 
Rains utrustning:
Träns - Moorland
Sadel - Moorland
Schabrak - Valedale
Rosett - Fort pinta
 
 

 
Vilken är er favorit? :)
 

 


SÄXI LADY! *0*

2014-06-25 // 17:36:56

Får man köpa en av outfiterna? Då jag behöver en kvälls outfit xD Och jag tycker den var välldigt fin på min Kingen (Skyking) då han passar som bäst i vitt och blått rosa mm :)

Svar: Absolut! :D
Courtney Silverhill

2014-06-29 // 16:21:11

Ja asså alla är skitfina mycket finare än mina hehe bara tar de bästa kläderna typ men asså tinker outfiten ärju seriöst asså bara sååååå fiiiiin. Jag älskar den verkligen!!!♥♥♥ Den är så gullig :) Men jag skulle inte kunna ha den! För man måste ha ditt hår och din tinker. Jag ska faktiskt köpa den brunvita för den ser nästan ut som en av mina favvo hästar :) Men tränset så gulligt med typ roser eller vad det är på. Shabraket med sitt mönster och så typ en classic wästernsadel i brunt.perfekt!! Puss :) ♥♥

2014-06-30 // 23:41:54

Har du vunnit många champ med den? Vill liksom vinna haha och denna outfiten verkar så bra! :D

Svar: Tävlar knappt längre men visst kan du vinna med denna outfit :)
Courtney Silverhill

2014-07-13 // 21:26:30

Alltså levkings outfiten XD

2014-07-13 // 21:27:36

Jag gillar sommaroutfiten bäst;)Du har matchat med tröja byxor och skor så bra<3
Ps Jorvik Vampyren ÄGER!!

2014-11-28 // 15:13:24

Jag tycker alla är lika fina :)))))))))) dubbel bubbel haka xD
Ska iaf köpa levlings outfiten för min ser så ful ut ochär nt den bästa tack för tipsen fina Nemo

2015-02-24 // 16:18:12

Menar dubbel dubbel istället för dubbel cbubbel xD

2015-02-24 // 16:19:40
» Ebba

Vad är sneakers

2015-06-25 // 21:57:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback