» Frysersomfan «

Vad är det för fel på Sverige? Blir så trött på detta. Igår var det fan höst på riktigt, kallt, blåst, iskallt regn. FYFAN! Vaknade nyss och jag fryser, usch.. Men trots skit vädret har jag inte hunnit redigera JV. Har en del att göra på förmiddagen nu och KANSKE ska iväg i eftermiddag. Men annars tänkte jag redigera i eftermiddag iaf. 3 avsnitt kvar enligt mitt manus, får se hur de stämmer överens med materialet och allt. Men i övrigt har jag gått in i nått sommarmode (trots vädret) för igår hade jag 2h över och var lite seg, då lade jag mig o läste ut en hästbok och sov, jag sover aldrig på dagarna... I vanliga fall hade jag satt mig vid datorn och redigerat JV. 
 
Nån annan som gått in i sommarmode? 
 
 
Jätte gammal bild på mig och Moonie <3


Åh jag kommer ihåg när du skrev inlägget som "hör ihop" med den där bilden, haha :'D

Svar: Är det sant haha va sjukt :D
Courtney Silverhill

2014-06-24 // 13:40:04

Haha, ja det var ett tag sen :p

2014-06-24 // 16:51:46

Ja det är serri iskallt!! Eller var kanske man säger om det som var förut ... Det var det på Gotland också men fast det var typ 12-14 grader och mycket vind så att det bara var kallt på öppna områden så badade jag!! Jag typ sprang i en bit och skvätte lite över midjan haha men bikini överdelen blev faktiskt lite blöt XD haha Men det var skitkul fast jag var rädd för både fiskar och maneter.... Resten av Dan gick jag runt med jacka :/ puss puss på dig finaste Nemo :)♥♥♡♥♥

2014-06-30 // 23:52:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback