» Goodmorning! «

Planer för idag?
Jag ska skriva tenta, klippa avsnitt 8 OCH ikväll ska vi troligtvis filma de svåraste scenerna till Jorvik vampyren!
Lite nervöst, det är svårt att få ihop allt och alla. Men jag tror det ska funka. Eller ah det måste det haha.
Men här på dagen är det största fokuset på tentan, och om 2h har vi ett extratillfälle för poäng i klubben som jag ska hålla. Blir en fråga denna gången.
 
Men vi får höras senare, hoppas ni får en fin dag :)
 
 
Alltså jag kom verkligen inte in i cirkusen igår, bytte konto med Sture och kom in en gång. Men sen kom jag inte in igen så jag sprang runt som sture utan häst på eventet. Och ja jag blev mos när det var dags att kramas...
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback