» Jorvik vampyren, säsong 2 - Avsnitt 9 «

Hej!
Nu är avsnitt 9 färdigt att publiceras, måste säga att jag är bra på att hålla mina tider. Skev runt lunch och så blev det! Är så himla svårt att förutspå då de kan dyka upp massa krångel på vägen eller ingenting alls. Lagom med krångel detta avsnitt alltså haha...
 
Angående uppdateringen så var jag rätt så säker på att det var detta stranden skulle användas till, sola, bada och ha det mysigt. Skrivit ett önskeinlägg angående att kunna sola på sommaren så jag är glad haha! Tror mig kunna se ett par ballerina på nyhets bilden... NOMNOM säger jag bara.
 
Men njut av avsnitt 9 nu och sedan av uppdateringen, vet att några har skolavslutning idag. Fasiken så härligt.
Nu är det SOMMAR!! <3
 
 
 

 


Gud vad spännande!!! *.* Orkar inte vänta till nästa vecka D:

2014-06-11 // 14:35:09

Jag har skolavslutning imorgon

Svar: HÄRLIGT!
Courtney Silverhill

2014-06-11 // 15:31:36

Oh så spännande *-*
Hela jag ryste :D

Svar: hihi :D:D
Courtney Silverhill

2014-06-11 // 17:20:47

BLEV SÅ SJUKT ARG NÄR JAG RÅKAR RÖRA MUSEN OCH SER ATT DET ÄR 2 CM KVAR *-* Asså Nemo.. WOW! SUPER!

2014-06-11 // 18:23:27

Nemo du plågar mig!!
Det är bara så bra att jag inte kan vänta! !!!!!!!! Men jag såg dock när ni filmade för ett tag sen och det borde komma nästa nästnästa gång så jag har en liten inblick i hur det kommer bli men så sjuuuuuukt braaaaaaaaaaaaa!! Nemo du är bara bäst puss ♥♥♡♥♥<3

Svar: hihi tack :D <3
Courtney Silverhill

2014-06-11 // 21:31:01

Åå juste har skolavslutning imorron och längtar INTE konstigt nog men du vet nog varför men det är så jobbigt att säga allt igen och igen och igen. Men det handlar iaf om att byta skola lämna vänner och så så just nu är jag ganska ledsen men det är ju inte meningen att ni ska gå runt och vara ledsna för min sak det är bara ja jag vet inte puss ♥♡♥ <3

Svar: Jaa jag förstår det, har också bytt skola från kompisar oså så vet precis hur det känns. Men även fast man inte tror det så blir det bra tillslut med nya vänner :)
Courtney Silverhill

2014-06-11 // 21:34:43

Otroligt bra avsnitt! Ska bli så spännande med nästa! ♥ Har även en fråga, vad heter låten som spelas allra i slutet av avsnittet? Den när eftertexterna kommer. :) Kramar till dig :D

2014-06-15 // 16:40:56

Otroligt bra avsnitt! Ska bli så spännande med nästa! ♥ Har även en fråga, vad heter låten som spelas allra i slutet av avsnittet? Den när eftertexterna kommer. :) Kramar till dig :D

Svar: Låten heter strongest winds :) <3
Courtney Silverhill

2014-06-15 // 16:40:57

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback