» Kissekatt och skolarbete. «

Godmorgon på er finisar! Idag har jag en massa att göra vill jag lova så kommer typ behöva skriva skolarbete så mycket jag bara orkar. Sen kommer även en kissekatt hit ikväll som jag kommer ha här ett bra tag, ska bli jätte spännande. Så jag hoppas jag kan komma på eventet, det beror på när kissen kommer såklart. Måste städa lägenheten och under sängen + kattsäkra hyllor, fönsterbrädor och tavel lister.. gosh
 
I morgon är det ju onsdag också vilket betyder att 5 avsnittet av "Historien om Flippen & Mary" kommer. Herre vad fort tiden går, snart är det ju 9 april och Jorvik vampyren säsong 2 sätter igång!?
Ni blir glada, jag får panik haha..
Nej det ska bli svin roligt att få visa er säsong 2, men jag vill gärna hinna bli klar också ;)
 
Jaja babbel babbel, vi får höras lite senare helt enkelt. Ha en fin dag hurrni!
 
 




Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback