» Mer film jag gjort! «

Tänkte visa er några filmer från SD kanalen som jag redigerat. Det var såhär det började när jag lärde mig redigera, gjorde lite film här & där.
 
 
 
 
 
 
 
Tycker ni de är kul med filmer där vi bara flummar runt? Kan göra fler isf :)
 

 


Sätt alla för länge sedan men det är lika kul varje gång ♥ har du tänkt på att ta recog i "bästa kvinnliga redigeraren"?

Svar: hahah jag är inte så duktig på redigering egentligen :D
Courtney Silverhill

2014-03-13 // 17:02:59

Skulle jag få vara med i sneaky dragons har drömt så länge <3

2014-03-13 // 18:49:35

Hej vad vad heter låten i första videon den sången? Är den med i någon film minns inte var jag har hört den c:

Svar: Den är ifrån tarzan :)
Courtney Silverhill

2014-03-16 // 00:16:44

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback