» Onsdag, uppdatering + avsnittsläpp! «

Godmorgon på er :) Jag vaknade av mig själv 06.20 idag, hade gärna sovit nån timma till men men. Har alltid varit så morgonpigg eller kanske mer van att gå upp tidigt och åka till stallet. Tog alltid morgonfodring och utsläpp för att jag älskar att vakna till och vara först i stallet, så mysigt. Men jaja haha har inget med saken att göra, jag ska alldeles strax börja ladda upp avsnitt 3 av Historien om Mary & Flippen. Som ni vet bloggar jag inte mer sedan under dagen för att ingen ska missa avsnittet och jag får lite ledigt helt enkelt. Har massor på schemat idag och jag gillar faktiskt att servern ligger nere på onsdagarna då jag kan pilla med annat utan att bli suktad av att spela ;). Så håll utkik så dyker det strax upp! Jag ska försöka hinna med dagliga i SB innan uppdateringen hoppar igång också.
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback