» Frågestund! «

 
 

 
Hallå där, tanken slog mig att det kanske skulle vara roligt med en frågestund. Kanske, kanske inte?
Hursom vi kör, så får vi se hur mycket som kommer in.
Publicerar svaren på bloggen såklart, kanske i en video?
 
Ställ en fråga till mig!
Kommentera det här inlägget med ditt SSO namn + frågan/frågorna.
Det kan handla om mig, Sneakydragons, Jorvik vampyren och ja allt!
Såklart kommer jag inte svara på alldeles för personliga frågor då min identitet förblir hemlig.
 
Vet inte hur länge den håller på, ni lär märka :)
 

 
På grund av detta så får ni höra om dressyren i morgon istället, alltså ingen mer bloggning idag.
Men ställ frågor nu peeps!
 
 



Varför och när gick du med o Sneaky Dragons?
Varför kallas du Nemo? xD

2014-05-15 // 16:17:52

i* xD

2014-05-15 // 16:18:08

Hur kom du på att du skulle göra Jorvik Vampyren??

//Katelyn

2014-05-15 // 18:39:33

Okej kommer typ några nu kanske kommer fler sen ♥
1.Hur, när, varför började du kallas Nemo?
2. Varför började du spela sso?
3. Hur många klubbar har du varit med i?
4 hm kommer säkert fler! Hehe
5 juste kommer du ha nån blogg tävling snart?? För förut så du typ att du kanske skulle börja med det
Puss puss o kram min Nemo

(Okej du är kanske inte min men vi säger det nu) :) ♥♥♡♥♥

2014-05-15 // 19:55:39

Rider du irl?
Hur lång är du irl?
Hur länge har du spelat sso?

2014-05-15 // 20:33:49

Tjajna :D Här kmr mina frågor

1. Vilka hemstall har du bott i?
2. Varför blev din start just DIN start?
3. Hur när varför gick du med i SneackyDragons?

2014-05-15 // 20:45:46

Tycker du kan berätta historien om varför jag kallas för Sure ;D

2014-05-16 // 01:32:41

1. Håller med Sture om att berätta varför hon kallas Sture, jag vill gärna veta! :D
2. Vad är din musiksmak? Favoritband/artist/er?
3. Favoritmat?
4. Favoritfärg?
5. Hur lång tid tog det att filma och förbereda "Jorvik Vampyrerna" per avsnitt, cirka?
6. Tycker du om saft och bullar?
7. Vart ligger ditt drömresemål?
8. Den största lögnen du sagt?
9. Det största löftet du gett?
10. Detta är min sista fråga! Varför har du det SSO-namn på din karaktär som du har idag? Motivera. :)

<3 PUSS BELOVED NEMO FISH <3

2014-05-16 // 03:41:27

1.Hur många klubbar har du vart med i?
2.Varför började du spela SSO
3.Gillar du nemo fiskar?
4.Rider du IRL?
5.Har du vart på grönalund el liseberg?
6.Känner du folk i Sneaky Dragons Irl, vilka isåfall?

Det var alla för mig

2014-05-16 // 07:42:18

Vad heter du IRL?
Har du några syskon skriv gärna namn o ålder:)
Bor du ensam?
Har du någon kille eller sambo?
Hur kommer det sig att du började spela sso?
Bor du i STHLM?
Berätta varför du kallas Nemo?
Har du sett Annie,Sture,Janni,Kim,Linda(vio) IRL?
Vad heter du på skype?

2014-05-17 // 09:01:34

1. Varför började då spela SSO?
2. Har du ägt en klubb?
3. Kände du Evelina innan du gick med i Sneaky Dragons?
4. Hur många har du på igg-listan?
5. Nått jag alltid undrat: Hur kom du på att du ville börja göra Jorvik Vampyren?
6. Är det svårt att redigera Jorvik Vampyren?
7. Vilken häst är din favorit häst? (Gissar på Kingen, men frågar ändå)
8. Hur lång tid tar det att skriva manus, filma och redigera ett avsnitt till Jorvik Vampyren?
9. Spelar du nått/några mer spel än SSO? Isåfall vilket/vilka?
10. Favorit ras (förutom Frieser)?
11. SSO-bästis? (Du får bara välja en!)
12. Favorit film?

Oooooouups, vad många frågor det blev, hehe. Blev sååå nyfiken! Cx

2014-05-18 // 23:51:16

Du'

Har jag stavat fel fler gånger så får du gissa vad det ska stå! xD

2014-05-18 // 23:52:13

Har du någon annan gubbe på sso?? Vad heter den??

Svar: Ja det har jag, den heter Doris Fishson :)
Courtney Silverhill

2014-05-19 // 17:26:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback