» Jorvik vampyren är tillbaka! «

Efter en veckas avbrott är avsnitt 7 äntligen klart för publicering!
Jag har bytt dator och fått en mängd problem på vägen, förlorat material och haft stul med min mic.
Detta är min första video redigering i SonyVegas och jag håller ännu fortfarande på att upptäcka allt man kan göra, det är svårt men roligt. Så var snälla i kommentarer om redigeringen haha ;) MEN nu är det alltså en mycket större bild och kvaliten ska vara mycket bättre. Jag är osäker på om texten kanske går lite för fort ibland och jag vill gärna veta om ljudet är lågt för er. För mig var det så himla högt i redigeringen så har sänkt klippen. Men det kanske bara hörs bra i mitt headset så säg gärna till isåfall så jag lär mig!
 
Har ni glömt vad som hände i förra avsnittet? Kolla videon nedan.
 
 
 

 
Jorvik vampyren säsong 2, häxornas hemlighet - Avsnitt 7
 
 
 
Hur ska det gå för våran Courtney?
Missa inte nästa veckas avsnitt!
 


Som ni vet är onsdagar min "lediga" dag där jag inte bloggar utan bara publicerar Jorvik vampyren.
Idag är det också uppdatering och jag hoppas innerligt på Tinker hästar precis som alla andra typ haha!
Ha en bra dag fina läsare/tittare <3
 

 
 


Men guuud så spännande :D
Moore mooore! :D

2014-05-28 // 11:35:51

OMG DU ÄR SÅ DUKTIG NEMO <3 Jag sa till mig själv att jag skulle vänta tills hela filmen kom ut, men det gick ju inte så bra förstår du.. ;)

Svar: haha aww :D <3
Courtney Silverhill

2014-05-28 // 17:40:35

asså det blev mycket sämre kvalité! jag hade på högsta (1080 HD) och det var jätte suddigt =(

och detta avsnitt var awesome =D

Svar: Va? Jätte märkligt... För mig är det inte suddigt alls :S Tack <3
Courtney Silverhill

2014-05-29 // 08:35:02

asså det blev mycket sämre kvalité! jag hade på högsta (1080 HD) och det var jätte suddigt =(

och detta avsnitt var awesome =D

2014-05-29 // 08:35:03

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback