» Jorvik vampyren «

Igår publicerades avsnitt 5, och som vanligt verkade ni gilla det! NAJS.
Jag tycker mycket om avsnitt 4 och 5 faktiskt, men alltså kan nästan inte vänta med att visa er de sista avsnitten GOSH.. Då snackar vi! hahah.. Nejmen det är väl bra att man gillar det man gör? Vissa avsnitt såklart önskar jag att jag kunde ge mer tid och gör bättre men det kan inte alltid bli bäst.. ;)
 
Hursom så beroende på när min dator kommer, så måste jag ju lägga över ALLT jag gjort på denna dator. ALltså projekt och avsnitt, klipp, bilder osv osv. Så det skulle faktiskt kunna bli så att avsnitt 6 blir lite försenat. MEN jag ska försöka sätta mig i helgen och klippa på denna dator (om den nya inte kommer i morgon). Vi får se..
 
 
Men nu till en fråga. Eller två heheh
Har du en favorit scen/avsnitt av Jorvik vampyren (båda säsongerna)?
Har du en favorit karaktär i Jorvik vampyren? Vem och varför?
 

 


Scen... Ööh vet inte...

Karaktär Evelina! Vet inte varför... xD

2014-05-08 // 14:32:04

Favorit scen men Nemo då vad jobbig du ska vara XD men många måssor nästan alla men en a'av de är det där det står Det kommer hon få betala för tusen gånger om bara älskar det men vet inte varför älskar mycket mycket mer också men kan inte berätta alla eftersom att det skulle ta typ en timme för dig att läsa ♥ men favorit person är du och sen kommer Eve och haledale du är ju bäst ju :) ♥ men Nemo alla avsnitt är bäst!!! Puss :) ♥♥<3

2014-05-08 // 18:01:02

GE MIG SEXAN NUUU!!! D: ♥
Min favorit scen i säsong 2 är när du (Nemo/Courtney) ser häxan Li. Vet inte riktigt varför men det är något speciellt med den dära scenen.. För en sekund får man allt.. Skräck, förvåning, o.s.v . I första säsongen är min favorit scen den när vampyrerna tar över slottet. :) Min favorit karaktär är Courtney. Vet inte riktigt varför men typ.. En helt Amazing karaktär bara :3
Love x

2014-05-08 // 20:36:41

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback