» Minecraft «

Välkommen till min värld i Minecraft!
Har börjat bygga en egen Ö på minecraft, kallar den Nemo Emo Island. Har ju SD gården där vi nu har 9 inackorderingar tror jag? Och Salustallet är igång och vi har sålt två av våra hopphästar. Det är mycket rörelse på våran gård så jag kände att jag behövde en plats för mig själv där ingen annan kan klampa in och bygga. Min Ö ligger mitt i havet och det enda ögat kan nå är havet omkring och solen och månen, love it.
 
Vill ni se Sneakydragons gård m.m.? Kika på filmen jag gjort.
 
 
 
 


Hej jag skulle jätte gärna vilja spela på starstable servern. Vem är det som äger den och måste man bli whitelitad?
Kram Danielle

Svar: Kommentera bloggen: AnnieBretta.blogg.se med ditt minecraft namn och skriv att du vill bli whitewlisted. Det är Kims server (Brigitta Underhand) , PUSS <3
Courtney Silverhill

2014-05-12 // 17:41:46

Som i The Hunger Games *-*

2014-05-12 // 20:56:03

Ehh får man komma in på serven? owo

Svar: Jaaa be kim (berit) att whitelista dig :)
Courtney Silverhill

2014-05-12 // 21:10:13

TACK Puss!

2014-05-12 // 21:37:10

Åh Nemo precis sådär låter jag också vet hur jobbigt det är :/ men till själva Mc. Asså älskar ju den servern som ni spelar på det är så fint och fixat och allt sånt. Jag skulle så jättegärna vilja spela på den bara ett stort problem. ... jag har inte mc det är min lillebror som har det och jag får lixom inte bara spela hur jag vill för han utan han måste bestämma. Så jag har en och han får ju inte heller spela med andra. Så jag har en värld med min kompis som är super platt och helt inspirerad av Sd och dig typ. Vi har några hästar som vi ska rida in och ett Sd stall och en järnväg. Det är det ända vi har men vi tänker bygga vidare på den nån gång puss puss :) ♥♥♥♡♥♥♥

Svar: Juste inte fått nått mail av dig, sa du inte att du skickat? :)
Courtney Silverhill

2014-05-13 // 21:37:44

Åh Nemo precis sådär låter jag också vet hur jobbigt det är :/ men till själva Mc. Asså älskar ju den servern som ni spelar på det är så fint och fixat och allt sånt. Jag skulle så jättegärna vilja spela på den bara ett stort problem. ... jag har inte mc det är min lillebror som har det och jag får lixom inte bara spela hur jag vill för han utan han måste bestämma. Så jag har en och han får ju inte heller spela med andra. Så jag har en värld med min kompis som är super platt och helt inspirerad av Sd och dig typ. Vi har några hästar som vi ska rida in och ett Sd stall och en järnväg. Det är det ända vi har men vi tänker bygga vidare på den nån gång puss puss :) ♥♥♥♡♥♥♥

Svar: Åh, du får inte skapa ett eget konto då? <3 Aww haha :)
Courtney Silverhill

2014-05-13 // 21:37:45

Oj det blev två det var inte meningen hehe puss ♥♡♥

2014-05-13 // 21:38:50

Det lät som du sa snokky drakhöns...

Svar: hahaha men jag är ju sjuk!
Courtney Silverhill

2014-05-14 // 17:13:20

Hej Nemo c: Vill super gärna komma in på servern ska ge er nåra grejor, ni säger att man ska ta kontakt med kim men hur får jag kontakt med honom? o-o Hans brevlåda på sso är ju full och på hans fan-träff fick jag aldrig kontakt med han :o Har du något tips? :)

Svar: Kommentera hans blogg! :) Anniebretta.blogg.se
Courtney Silverhill

2014-08-12 // 13:05:36

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback