» Nejmen! «

Vart tog inläggen vägen igår?! Var inte hemma på dagen, när jag kom hem påbörjades världens Minecraft projekt som inte avslutades förens 2 inatt. Och det är INTE klart än! herre.. Så det var vad som hände. Tänkte flera gånger "shit bloggen!" men så sjönk jag in i bygget igen. Haha alltså det vilar nån förbannelse över Minecraft.. Ber om ursäkt för det. 
 
Dagens planer då? Jag är sjukt osäker på vädret, de är fint nu men står att de ska regna. Så det beror nog helt på ifall det blir mycket dator eller inte ;) Men jag vill påbörja andra delen av huvuduppdragen med whisper och fortsätta på mitt & Stures minecraft projekt! 
 
Vad ska ni göra idag? 
 
 
 


STARSTABLE :D såklart xD eller spela minecraft

2014-05-03 // 11:55:49

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback