» Så glad. «

Jag har fått igång vegas och fått en snabblektion av Sture i hur det fungerar. Jag är lättad för det påminner om Movie maker, dock en smartare version. Jag har börjat klippa avsnitt 7 och det går sakta men säkert frammåt. Inte så enkelt såhär i början :) Men jag kommer publicera det på onsdag, mer än en vecka kan jag inte vara sen alltså. Så på onsdag kommer det och sedan hoppas jag kunna filma massa material denna vecka till MC m.m. dock är det slutspurt i skolan så jag ska inte hoppas för mycket. Men känns som ett stort steg att ha fått igång Vegas verkligen!
 
I morgon ska jag fortsätta klippa och fixa lite autos som ska publiceras här på bloggen. :)
 
 
 




Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback