» Vegas <3 «

Sitter återigen i Vegas med avsnitt 7, det är så roligt men ganska svårt!
Onsdagens avsnitt kommer att vara ett lite längre avsnitt eftersom det är en vecka försenat. Jag har än så länge lyckats klippa ihop alla scener som ska vara med, nu ska texten in och där behöver man redigera scenerna också och göra dem längre/kortare/långsammare/snabbare för att texten ska matcha in bra. Sen ska musiken in och lite effekter läggas på och sen är det klart. Kommer nog inte bli klar idag men till onsdag blir jag det lovar jag
 
Ikväll börjar ponnyveckan och det ska bli så mysigt, måste in och fixa en grym outfit till mig och storebror sen.
Men nu på dagen ska jag ligga ute i solen och läsa (Skolböcker) om molnen håller sig borta och förbereda mig för denna vecka full med studentfirande och tufft tentaskrivande.
 
Vad gör ni denna måndag är ni i skolan? Sjuka? Lediga?
 
 




Har varit i skolan Denna vecka är så chill :) bara en skoldag imorron ska vi till Stockholm och sen är det ledigt :) men då ska jag till Gotland så kan inte spela :/ puss puss :* ♥♥♡♥♥

2014-05-26 // 15:50:35

Woop Woop!
Ledig 2 dagar! :D

2014-05-26 // 16:07:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback