» Drakarna <3 «

Efter gårdagens mysiga lektion började vi såklart peppa massor inför dinodalen, outfits skulle visas och spekulationerna var många. Tillslut bestämde vi oss för att ta en mysig tur mot Valedale. Det blev ett stopp för att knoppa Felles häst vid Steves (Hon ville inte fotas annars, typiskt delle dase!) Och sen red vi mot Valedale där vi smällde i oss fika och skålade med vatten. Sen busade vi runt lite i VD, skrev lite dikt brev till Haley och hoppade på tak, nej jag kom inte upp såklart.. Suck.. Efter en stund ställde jag mig på plats inför Dino filmningen och loggade ut. I sista stund bestämde jag mig för att ta Whisper trots allt. Så mycket som han och jag varit med om och så många ställen vi upptäckt ihop. Jag spelade ju endå typ ett år (om inte mer?) innan man kunde köpa hästar så han är ju min gammelgubbe. <3 Han går in med mig och beroende på hur mycket han fryser så kanske jag rider honom hela vägen eller ringer hem och byter efter en stund.
 
 
 
Back tävling!
 

 
 
Jag vann och fick en kram <3
 

 
 
 
 

 
 
Peppar inför Dino!
 

 
 
På väg mot Dino
 

 
 
Skålar med saft och vatten för öppningen!
 


 
Helt okej att dem står där och ser ner på mig som inte kommer upp.
 

 
Haleys dikter till mig <3
 
 
 

 
Älskar dessa kvällar med Drakarna
när folk inte stressar för att logga efter eventen och vi myser runt tillsammans <3
Och när jag.. Host... inte sitter framför Vegas och redigerar 100h om dagen..
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback